Pagina's

zaterdag 12 februari 2011

Druk!

Hii!

Sorry dat ik weinig post de laatste tijd, maar ik heb het erg druk met school. Het nieuwe blok is begonnen (audiovisueel) en er komt veel op mij af. Mijn mentor zei zelfs dat er mensen gaan afhaken dit blok.. Maar ik ga er natuurlijk voor zorgen dat ik dat niet ben!

Ben ook op dinsdag, woensdag en donderdag pas om half 6 uit (vrijdag gelukkig wel vrij) en dat is erg vermoeiend. Het slokt een beetje al mijn energie op, maar na een tijdje ben ik er vast wel aan gewend!


Toch komen er erg leuke dingen voor mij aan, waar ik natuurlijk over ga bloggen!

Valentijnsdag (Niels en ik gaan er niet veel aan doen, maar oké)
De huishoudbeurs, ga ik samen met mijn moeder heen. (aankomende vrijdag)
2 jaar samen met Niels! (23 februari)
Gyaru High Tea meeting (25 februari)

Kortom, ik probeer zo veel mogelijk te bloggen! En anders ga ik jullie gewoon vervelen met mijn schoolwerk. :p

xoxo!