Pagina's

vrijdag 9 november 2012

~Pauze~

Hi!

Ik zag het al een tijdje aankomen en jullie misschien ook, maar ik neem even pauze van mijn blog. Het wordt helaas echt teveel naast mijn stage. Vaak ben ik (te) moe thuis en heb ik geen zin en inspiratie om nog een artikel te schrijven. Ik denk dat jullie dat ook wel hebben gemerkt de laatste tijd, ik ben niet echt trots op de laatste artikelen die ik heb geschreven haha.

Bovendien is mijn telefoon nog steeds niet gemaakt. Hij kwam afgelopen woensdag terug van de reparatie, maar bleek dat hij nog steeds niet was gemaakt. Er was een verkeerde klachtomschrijving doorgegeven, waardoor waarschijnlijk het verkeerde gerepareerd is.. Iets wat dus niet stuk was. :') Maargoed, zonder mijn eigenlijk telefoon en door al dat gedoe lukt het ook niet echt om foto's te maken.

Door al dit bovenstaande wil ik eigenlijk een pauze inlassen. Zo kan ik weer rustig ideeën verzinnen voor mijn blog, ga ik waarschijnlijk beginnen met de nieuwe layout (wilde ik ook al heel lang mee beginnen), en heb ik hopelijk mijn telefoon weer terug waardoor ik ook weer goede foto's kan maken. Ook wil ik echt beginnen met het maken van video's, maar daarvoor moet ik echt een drempel over haha. Vind het best eng om mezelf op video te zien. :')

Ik wil niet al te lang pauze nemen, maar een paar weekjes, dus jullie zien me waarschijnlijk snel weer terug. Ik heb deze blog al zo lang, ik ga hem echt niet verwaarlozen!

xoxo