Pagina's

zondag 29 januari 2012

Snorren spulletjes bij Tiger.dk

Hi!

Ik weet niet of jullie de winkel Tiger.dk kennen, maar het is een winkel vol met leuke hebbedingetjes en prulletjes voor een laag prijsje. Hij zit onder andere in Utrecht. Omdat ik er binnenkort weer eens langs wil gaan keek ik even op de site en ik zag dat ze nu allemaal spullen met een snorretje erop hebben! Super schattig, hier wat voorbeelden:

Fleecekleed, voor €5,-

Pillendoosje, voor €1,-

Tape, voor €2,-

Schuursponsjes, voor €2,-

Zeeppompje, voor €4,-

Weegschaal, voor €15,-

Sokken, voor €3,-

Boxershort, voor €5,-

Paraplu, voor €4,-

Super leuk toch? En helemaal niet duur. Denk dat ik dat fleecekleed ga halen hahaha. :P

xoxo!

7 opmerkingen:

Maria zei

Omg, die sokken en paraplu *hearteyes*

x liefs

wj zei

oh leuk!! ik liep een keer in arnhem zo'n leuk winkeltje binnen en daarin dacht ik nog goh volgens mij heb ik hier laatst iets over gelezen. Loop ik naar buiten, kijk ik nog eens op de gevel.. staat er tiger.dk .. maar utrecht is iets meer in de buurt voor mij haha.. leuke post! zo'n fleecekleed zou ik ook wel kopen. maar vind de paraplu ook erg leuk!

blacky zei

Hahah ik heb die winkel maandje terug ook ontdekt, want hij's er ook in Almere :D! (WHOOO enigste pluspunt haha)
Heb zelf al die beker gehaalt, en snorren sokken voor Murat :P
wilde er ook al over bloggen >3>!

Tare zei

OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Anoniem zei

ik heb die sokken en typ in denemarken gekocht :)

Anoniem zei

ik kan ze niet vinden op die site, kun je me de link geven? x

Lemony zei

Waarschijnlijk zijn de spulletjes niet meer verkrijgbaar. Dit artikel komt alweer uit januari en het assortiment van Tiger.dk verandert snel. :)