Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Haardonut

Hi!

De haardonut is op dit moment mijn favoriete 'accessoire'. Je kunt er zo'n  leuke knot mee maken! Zelf heb ik de haardonuts nog niet in de winkels gezien. Heb de mijne dan ook via Ebay gekocht:


Ik heb zelf de bruine gekocht in maat medium. Maar het ligt natuurlijk helemaal aan je eigen haarkleur en haarlengte welke jij moet hebben. 

Via Girlscene heb ik een handige video gevonden hoe je dan een knot maakt met een haardonut:


Zelf doe ik als de knot helemaal goed zit er nog wat haarlak overheen. Zo weet ik zeker dat alles op zijn plek blijft zitten!

Nog wat verschillende haardonut kapsel ideeën:





xoxo!

2 opmerkingen:

wj zei

hee wat leuk, ik heb de grote bruine van de primark, maar wil ook wel een wat kleinere hebben. leuk ik ga meteen kijken op ebay :-) thanks for the tip!

Lemony zei

Oh ik wist niet dat ze haardonuts bij de Primark hadden :0

Mja ik ga denk ik ook nog een kleinere halen, die ik nu heb (medium) is eigenlijk net iets te groot.