Pagina's

zondag 2 oktober 2011

Firstlook '11

Hi!

Zoals elk jaar ben ik ook dit jaar weer naar Firstlook geweest, een game event. Dit jaar was het niet meer in de Westergasfabriek in Amsterdam, maar in de Jaarbeurs in Utrecht. Veel fijnere locatie vind ik!

Heb helaas niet zo heel veel foto's kunnen maken. Heb vooral veel foto's van de stand van Saints Row The Third, daar kwam ik het meeste voor. :P Ik had ook een Saints Row outfit aan! Was daar eigenlijk al een maand mee bezig, maar heb er expres niet over geblogt, omdat ik zeker wilde zijn dat ik alles goed en klaar had. Dus binnenkort wil ik nog even bloggen over mijn Saints Row outfit. :3

Maargoed, hier dan de foto's. Sommige zijn echt wazig. :(

In de rij voor de Saints Row The Third presentatie. :D

Het beginscherm van de presentatie. Van de presentatie zelf mochten we helaas geen foto's maken. Ik vond de presentatie echt geweldig!

In het preview theater werden er  presentaties vertoond van onder andere Mass Effect 3.




Saints Row The Third stand spam. :3 Op de laatste foto sta ik. :) [waarom kan een pruik nooit goed blijven zitten derp.]

Ook was er een stand met Nederlandse games. Op dit scherm was het spel te zien waar de broer van mijn vriend aan meegewerkt heeft: Kids vs Goblins. 


Firstlook was echt weer heel tof! Vond het een heel ander sfeertje hebben nu het gehouden werd in de Jaarbeurs. Het was wel echt heeeel warm. o.o Of ik de volgende keer weer in een outfit/cosplay ga weet ik niet. Op zo'n event is het denk ik toch gemakkelijk om lekker in je gewone kleding rond te lopen. :)

xoxo!