Pagina's

zondag 28 juni 2009

Sleepover and such

Lang niet geblogt, had veel dingen te doen, werken en met vrienden afspreken. :'D De datum van mijn vorige post klopt trouwens niet, dat moet 19 juni zijn.

Afgelopen woensdag op donderdag had ik sleepover bij Fe en Momo en Fem waren er ook :D It was soo much fun. Felicia had sushi gemaakt en we hebben een film gekeken, The Suburban Girl ofzo? Nouja zoiets in ieder geval. En toen midden in de nacht keihard kottik muziek geluisterd whaha, de buren hadden het zwaar te verduren denk ik. XD
Hier wat foto's:







En haha een video (a) Komen er nog meer aan [moet nog even uploaden, duurt altijd zo lang]:


Lol.
En gisteren avond was het feest van Femke en Enzo, met het thema Gagavision, Lady Gaga dus. Ik vond het feest echt heel tof, Enzo was zelfs verkleed als Lady Gaga haha. En er waren ook wat mensen die ik niet kende, dus dat was wel leuk. Ik heb zelf geen foto's gemaakt op het feest.

En deze week is de diploma uitreiking! En vrijdagavond het feest van Lisa T. In beide superveel zin. ^^

XOXO