Pagina's

zaterdag 8 augustus 2009

Busy , update <3

Jaja, al lang niet meer geblogt, maar deed de laatste tijd niet echt wat boeiends, werken enzo. Nu ben ik gelukkig vrij, en ga nog met Niels naar Walibi en ik ga ook nog op vakantie. ^^

Ik zat net op een forum en kwam dit tegen:
Barbie B Nails

Kan me niet schelen of het van Barbie is, maar het is zo geweldig! Gewoon alles op je nagels laten printen wat je wilt! Als het in NL uitkomt zal het waarschijnlijk wel aardig prijzig zijn, ik las dat het in Amerika (waar het al uit is) al 200 dollar is. Dat wordt sparen! (a) xD

Er is ook al informatie over het eerste uitbreidingspakket van de Sims 3. Het gaat de Sims 3 Wereldavonturen heten en volgens de officiele site van de Sims 3 kan je reizen naar 'exotische' bestemmingen die gebaseerd zijn op echte landen zoals, Frankrijk of Eypte. Hier een screenshot van de officiele site:



XOXO