Pagina's

zaterdag 19 december 2009

>Update!! <

Jaja lang niet geblogt, maar had het superdruk zo net voor de vakantie. Maar hier een update van wat me de afgelopen dagen bezig hield:

Maandag 14 december
Vandaag gingen met school een wandeling langs de Jordaan [Amsterdam] maken. Onze faculteit heet Theo Thijssen dus dat was het thema. Vanaf 10 uur gingen we wandelen en het was best tof om zo door Amsterdam te lopen. Helaas was het wel echt kouuuud.



Haha.
In de middag mochten we naar huis, maar heb ik nog even gewinkeld met wat klasgenoten. Ik heb Viva Pinata voor de Xbox 360 gekocht, een BH bij de H&M en dit haarstrikje:



Dinsdag 15 december
Jaaa, vandaag was ik jarig! :'D Eindelijk 18. :p Van mijn ouders heb ik een Xbox360 gekregen samen met mijn broertje :D. 'S middags had ik nog een cursus maar in de avond kwam de visite; wat familie, Niels<3, Monique en Femke.. :3
Van Niels heb ik dit gehad:

Echt zo cool<3 Kingdom hearts n___n <3

En dit van momo:

Haha. :p

Verder mijn andere aankopen van de afgelopen tijd:

Ik heb strookjes gekocht om Lucky Stars mee te vouwen, maar ik kreeg ze niet goed op de foto, daarom hier de verpakking, ze zijn in dat thema. Echt super schattig <3


En een panterprint sjaaal <3 Heb hem op de kerstmarkt gekocht haha, maarja who cares, ik heb eindelijk een sjaal. x3

Oh, en het heeft gesneeuwt! xD Wat iedereen wel heeft gemerkt maar oke. x3 Dit zie je uit mijn raam:

Echt zo mooi! Helaas was het treinverkeer deze week door de sneeuw wat minder mooi. :/ Maarja. Nu lekker vakantie! Fijne vakantie en feestdagen iedereen!

XOXO <3