Pagina's

zaterdag 9 januari 2010

Little Update

Lange tijd niet geblogt, was weer wat lui, haha.
Even een update:

- Ben naar de Primark geweest en het was echt suuuperdruk, maar dat had ik ook wel verwacht. Heb wat ondergoed, een wetlook legging en een hartjes panty gekocht.
Hier die hartjespanty [foto niet van mij] :



Echt schattig maar het is te koud om nu te dragen. >.<

- Oud & Nieuw was ook erg leuk, natuurlijk oliebollen gegeten en heb ook nog wat vuurwerk afgestoken haha. Wel jammer dat ik toen ik weer naar school ging moest wachten op de bus in een half verbrand bushokje.

- Ben ook in de vakantie nog gaan winkelen in Den Haag met mijn tante + haar vriend en Niels en heb van haar nog voor mijn verjaardag de limited edition van 21st Century Breakdown gehad van Green Day.

Dat was ongeveer wel weer. ;3

XOXO


-

1 opmerking:

fmmp zei

Tip: Draag hem met 2/3 huidskleurige panties eronder, dan is het niet koud meer en lijkt het alsof je er niks onder aan hebt :)