Pagina's

dinsdag 16 februari 2010

Geen Alice in Wonderland?

Wat ik vandaag las; Alice in Wonderland komt waarschijnlijk hier niet in de bioscopen!
Dat zou komen omdat filmmakers en bioscopen hebben afgesproken dat een film pas na 4 maanden nadat hij is uitgekomen in de bioscoop op dvd mag komen. Maar Disney wil dat hij al na 3 maanden in de bioscopen ligt.. En dus wordt de film geboycot.

Ik vind dit echt niet leuk, aangezien ik misschien nu al ruim een half jaar, misschien wel langer op deze film zit te wachten. Want, mijn favoriete verhaal, plus favoriete acteur (Johnny Depp) plus favoriete regisseur (Tim Burton)..
En ik zat al echt te wachten tot 5 maart, en hem dan in 3D bekijken. ._.
Nu wordt hij waarschijnlijk alleen gedraaid in kleine theaters.

Mja, het is maar even afwachten, het ziet er alleen niet goed uit. Ik koop dan sowieso de dvd! Ik wil hem wel zien..




XOXO