Pagina's

zondag 28 februari 2010

OMG there is rice everywhere! o.O

Hey all!

Eindelijk een update. Afgelopen dinsdag waren Niels en ik 1 jaar samen, zoals ik al had verteld, en we gingen sushi maken! We hadden al alles van te voren ingekocht, sushi rijst, rijstazijn, wasabi, etc etc.. Stonden we daar als noobs bij de Toko. x3

Nouja het begon slecht, de rijst was te hard en we hadden er teveel rijstazijn bij gedaan dus het was echt smérig. Eerste lading rijst weggegooit, en toen snel verder. Er zat nogal wat druk op want we moesten voor 8 mensen sushi maken.. Mijn ouders zouden ook die avond komen dus hehe. Maar na 4 uur [!] in de keuken zat er overal rijst, maar hadden we dit gemaakt:


First attempts, met de ranzige rijst.


Nigiri sushi met surimi (krabsticks), omelet, tonijn, zalm en garnalen.


California rolls, met avocado en surimi en aan de buitenkant sesamzaadjes.


Maki sushi met komkommer en zalm.

Best goed gelukt toch? Niels en ik zijn er best trots op. >3< En mijn en zijn ouders vonden het lekker dus we vonden het wel geslaagd.

Oh en nog een foto van Niels in de keuken x3:


Oja nu vergeet ik de presents! >3<

Aan Niels heb ik dit gegeven:


Darth Vader kussen! Haha die Niels hier voor zijn hoofd houdt. Stiekem vind ik hem ook best cool haha. :3


En twee kettinkjes! Nouja, 'his' is voor mij, en 'hers' voor Niels. Niels had de kettinkjes in een hartjesvorm geprobeerd te leggen zoals je ziet. x3

Van Niels heb ik de game Fairytale Fights gehad, daar hadden we leuke herinneringen aan toen we dat spel haddden gespeeld op Firstlook, dus vandaar. ^^


En dat was het wel! ^^

Heb btw de Samsung Corby gekocht, en ook gedecoreerd, maar daar komt binnenkort een postje van. :3

XOXO