Pagina's

zondag 14 februari 2010

Valentine's day!

Hey all!

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke Valentijnsdag hebben of hebben gehad. Ik heb hem in ieder geval al gehad want Niels is net weg *sniff*.
Maar ik heb echt een superweekend gehad!

Gisteren kwam Niels, en 's avonds hebben we hartjes pannenkoeken gemaakt!






Niels is schattig <3


Ik met mijn -moet dit nou?- hoofd.


Hahaha fail. De stroop was te dun.

En toen we vanmorgen wakker werden, gaven we aan elkaar een cadeautje. Niet iets heel groots, want dat komt pas op de 23e als we een jaar hebben. :3 Can't wait!


Van Niels heb ik 2 cd's van Nirvana gehad :D Echt zo superlief! Heel erg bedankt schatje nogmaals! <3


En Niels heb ik een roos gegeven en een ballon met I love you erop :3

Vond het echt een superleuk weekend <33

XOXO