Pagina's

maandag 26 april 2010

Primark!

Hey!

Vandaag ben ik vrij dus ging ik even lekker naar de Primark. De winkel ging om elf uur open, en zo laat wilde ik er ook zijn. Dus ik kom daar om 11.05 en het is echt al superdruk! Voor Primark was het niet zo heel druk, maar toch drukker dan bij andere winkels.
Achja, ik heb toch wat leuke dingetjes gekocht:

Jurkje was 4 euro, schoentjes 3 euro en de BH's waren samen 6 euro. Niet duur toch? :3

Ook ben ik even naar de Toys XL geweest omdat ik een tip van een vriendin had gekregen dat daar gummetjes in de vorm van sushi waren. En ja hoor:


De gummetjes waren 2 euro. Echt zo cute!

Verder ben ik nog even bij de Albert Heijn XL [aka Walmart o.O] wezen kijken en vond daar de Pringles Xtreme Flavours Smokin' Ribs! En de Pringles waren 3 voor 3 euro. Meteen maar een wasabi en een naturel erbij genomen. Thuis de Pringles met sparerib smaak geprobeerd, maar hij is niet zo heel bijzonder. ;D

XOXO!