Pagina's

vrijdag 4 juni 2010

My purchases from last week

Hey all!

Een week niet geblogd, ik had er niet zo'n zin. n.n Maar heb wel wat aankopen gedaan!

Afgelopen zaterdag waren mijn decoparts binnen gekomen! Ze zijn echt zo cute! De ijsjes waren kleiner dan ik dacht maar dat vind ik alleen maar leuker. :3





Maandag moest ik heeeeel lang naar school, maar toen verviel er ineens een les en had ik 2 uur vrij. Perfect excuus om te gaan shoppen! n.n Ik had niet zo heel lang de tijd en heb alleen een onderbroekje en dit jurkje gekocht:


Je ziet het volgensmij niet zo goed, maar het is een strapless jurkje. :3


Detail.

Woensdag ging ik met mijn vriend naar de Primark! Hij had nog wat stuff nodig voor zijn cosplay en wilde kijken of de Primark wat had, aangezien ik het wel eens over de goedkope kleding heb die ze daar hebben.
Ik denk trouwens niet dat hij ooit nog naar de Primark wil haha, veels te druk. x3
We zijn niet heel lang gebleven, mijn vriend wilde het liefst zo snel mogelijk weg haha, maar heb toch nog dit gekocht:


De sokken met rozen erop zijn overknee. Ook heb ik nog 2 paar zwarte overknee sokken gekocht, want die wilde ik nog (niet op de foto). Ik zag ook nog beenwarmers hangen voor maar 50 cent en heb deze grijze meegenomen.

Aangezien we toch in het Alexandrium waren, gingen mijn vriend en ik nog wat verder winkelen. Ik wilde hem nog de levensgrote Darth Vader van Lego laten zien in de Toys XL (suuuupergrote speelgoedwinkel) dus daar gingen we ook even heen. Heb toen dit knuffeltje van mijn vriend gehad:



Lief heh? ^^ Ook heb ik nog een zwarte wireless XBOX360 controller gekocht, maar ik denk dat de meesten wel weten hoe die eruit ziet, ik heb daar dus geen foto van.

Ook zijn we nog naar een supergrote dierenwinkel geweest. Mijn vriend wilde zo'n irritant piepbeest met WK thema voor zijn teckel kopen, maar heeft ie uiteindelijk toch niet gedaan (thankgod!).
Zelf heb ik knaagsticks met bosbessen voor mijn dwerghamstertje gekocht. (:

Donderdag was ik nog steeds bij mijn vriend, want die dag kwam de Sims 3 Ambities uit! En mijn vriend had hem gepre-orderd bij de Eplaza waar hij woont. Dus die heb ik even opgehaald.



En dat was het wel weer haha. ;p

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

XOXO!