Pagina's

maandag 28 juni 2010

Primark/Alexandrium aankopen

Hey all!

Ik ben vandaag weer even naar Rotterdam Alexander gegaan, omdat ik weer eens naar de Primark wilde. Ik had nog een klein tasje nodig voor Chibicon (over 2 weken al! :D).

Ik was er serieus stipt om elf uur (zo laat gaat de Primark op maandag open) en het was echt alweer zo druk haha. Gelukkig op het begin nog geen rij bij de pashokjes.
Dit heb ik gekocht bij de Primark:


Tasje voor Chibicon. Het heeft een lang hengsel en hij was 4 euro. (:


Hier al mijn aankopen: lang truitje met open rug en strik op de rug, 9 euro, het tasje dus, lage nepuggs, 4 euro en 2 haarbanden met strik allebei 1,50 per stuk. n.n

Ik ging daarna even langs de Zeeman omdat ze leuke nagelstickertjes hebben, maar helaas hadden ze niet zoveel meer. Wel hadden ze ineens veel spullen (vooral schoolspullen) van Hello Kitty! Ik heb 2 opbergdozen meegenomen. Je moest ze zelf in elkaar zetten, en je hebt er 2 in 1 pak voor 2,50.



Als laatste ging ik even naar het Kruidvat, want die is echt gigantisch daar. ;p En ik had op de site van Essence gezien dat er veel nieuwe spulletjes waren van de Nail Art reeks. Bovendien is de Essence 2 + 1 gratis! n.n


- Nail polish remover ultra (stinkt wel x3).
- Sealing top coat (ben op het moment erg bezig met nail art, en dan is dit wel handig, hopelijk valt alles er minder snel af door deze topcoat (: )
- Zwarte nail art pen.

XOXO!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ga maybe ook naar chibicon haha!

Blacky zei

Wahh die nep uggs en dat shirtje, cute!<3 Ik ken de Primark helemaal nii o_o Soort van goedkope winkel toch? ze hebben wel leuke dingen zeg~ =w=