Pagina's

dinsdag 6 juli 2010

Dagje Amsterdam & getting ready for Chibicon!

Hey!

Gisteren ben ik met 2 vriendinnen (Felicia en Monique) een middagje naar Amsterdam geweest, want we hadden nog wat dingen nodig voor onze cosplays. n.n

Dit is mijn 'cosplay' :


Crappy pic. ;_; Maargoed, dat strikje en die haarband heb ik van Felicia geleend. ;p Misschien doe ik in plaats van dat schotse strikje een zwarte. Mijn vriend gaat namelijk een zwarte stropdas dragen op een wit overhemd, en dan matchen we 8D. Oh en onder het jurkje ga ik waarschijnlijk zwarte overknees plus witte slouchy socks dragen. (: Maar ik moet nog even kijken. Als schoenen heb ik simpele zwarte hakjes.

Nu Amsterdam! Ik ben voor het eerst op de Nieuwmarkt geweest n.n Daar zijn veel Toko's en Asian related winkels. Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dusja. :P Niet zo heel veel gekocht, wil wat geld hebben voor Chibicon. x3 Maar dit zijn mijn aankopen:


Voor 2 euro bij de Six! :3


Deze waaier vond ik bij een best grote toko met 3 verdiepingen. Ze hadden ook andere soorten, Felicia heeft er een met ventilators. n.n


Yeah weeaboo voedsel! :D Haha. Tis Pocky met stukjes amandel, 4 zakjes in 1 doosje.


En ik heb eindelijk een maneki neko! Je mag hem niet voor jezelf kopen, want dat brengt ongeluk. Dus Monique heeft hem voor me gekocht, en ik heb voor haar wat eetstokjes gekocht voor haar verzameling. :p Zijn pootje beweegt ook echt heen en weer! (batterij x3)

Ik ben ook nog met Felicia op de foto geweest met Darth Vader. >3< :


Let niet op mijn vreselijke hoofd, de foto werd net gemaakt toen ik dacht dat we al weg konden. xDD Lijkt net of ik iets met die lightsaber wil doen.. o.o'

En als laatste, ik ben met mijn vriend naar Twilight: Eclipse geweest afgelopen zaterdag! :D Was een erg leuke film, maar Niels vond het 2e deel iets spannender haha. Aah ben zo benieuwd wat er in de 4e film gaat gebeuren! (Nee heb de boeken niet gelezen)



xoxo!

4 opmerkingen:

fmmp zei

japanse neuksokjes + LEUKE KAT! ME WANTS!!!!

Anoniem zei

4e film word in 2 opgesplits ;p ! en dielykt me echt moeilyk om te verfilmen

Blacky zei

we shud shop liek that agen
:3

Anoniem zei

Wow ik vind je blog echt cool :) leuke weetjes en tips enzo, en er leuk geschreven, zo te zien ben ik niet de enige die new moon spannender vond dat eclipse xD anyways :D ik blijf zeker kijken :)