Pagina's

dinsdag 13 juli 2010

Nail Art #1

Hey all!

Ik weet niet of dit vaker ga doen, maar in ieder geval. Omdat ik voor Chibicon mijn nagels weer wilde versieren, keek ik een beetje rond in de Nail-Up (Japans tijdschrift). Tot ik dit design tegen kwam:



Ik kon het natuurlijk niet exact namaken, maar met de spullen die ik had is dit eruit gekomen:



Daarvoor heb ik deze spullen gebruikt:



- Essence Arctic Lights serie 02 Frozen Pink
- Essence Colour & Go 21 Fabuless
- Catrice 160 Sweets for my sweets
- Glitter, uit mijn moeders hobbykast. xD
- Essence Nail Art stickers
- Wheel met steentjes etc van Ebay.

xoxo!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

omg zo mooi gedaan !

Floor / Marjolein zei

leuk gedaaan!
zeker vaker doen dus!

x

AnouschAttack zei

ik zag ineens een reactie van jou op mijn blog ;) maar die agenda van tara panda heb ik gezien bij de bruna ;) maar dat is alweer een tijdje terug.Ik weet het alleen niet zeker omdat het inderdaad iets met glamour is. Dus dan zou je even moeten kijken bij de Bruna ;) ik hoop dat ze hem nog hebbe:)

Sibel zei

Supermooi gedaan! (^-^)