Pagina's

woensdag 8 september 2010

Photoshop noob

Nu ik de opleiding CMD doe, krijg ik ook Photoshop les. Ik zal jullie laten zien wat ik allemaal al hebt gemaakt. Het stelt echt niks voor haha, het zijn gewoon basics. Maar je moet toch ergens beginnen hé? n.n [klik op de plaatjes voor een grotere versie~]


Collage. We kregen een mapje met plaatjes en daarmee moesten we een collage maken. Erg leuke opdracht!


Foto retoucheren:


Voor


Na


Voor


Na


Voor


Na

Ook heb ik iemand moeten photoshoppen als Na'vi, maar ik vraag eerst wel toestemming aan diegene die ik heb gephotoshopt of ik de foto mag publiceren. ;D

Aanstaande vrijdag gaan we echt beginnen met HTML en layouts maken, kan echt niet wachten! Kan ik ook eindelijk een keer een leuke layout voor mijn blog maken. :p

xoxo!

1 opmerking:

Floor / Marjolein zei

Oeh, vet! Zo'n opleiding lijkt mij ook wel wat :)