Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Firstlook foto's!

Hii!

Ik ben afgelopen naar het Firstlook event geweest, een event waar je op de hoogte wordt gehouden van de nieuwste games. Er waren demo's, presentaties, goodiehunts n.n (dit jaar niet zo veel gevangen als vorig jaar haha. Heb een Prince of Persia art boekje! :D), en je kon natuurlijk zelf veel games spelen.
Hier mijn foto's!




De lange, lange rij. :p Echt een hele mooie locatie, die Westergasfabriek. Toen Niels en ik binnenkwamen hadden we allebei het gevoel alsof we er gisteren nog geweest waren. (We zijn vorig jaar ook naar Firstlook geweest) Echt heel apart!


Een Helghast van de game Killzone.Hij wilde volgensmij niet op de foto haha. Moest hier echt om lachen.


Binnen kwamen we meteen een Raving Rabbit tegen. Vond hem zo leuk, moést met hem op foto!


Het hoofdpodium met het groooote scherm. Echt vet om hierop trailers te zien. Vooral die van Star Wars the Force Unleashed 2! n.n




Screenshots van Epic Mickey. Dit wordt volgensmij zo'n toffe game! Heb helaas geen Wii. Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien.


Je kon pokeren in de Rockstar Red Dead Redemption lounge. Niels heeft ook even meegedaan (niet op de foto) maar lag er helaas snel uit, door bad luck! Heb ook nieuwe expensionpacks voor RDD gezien, ziet er echt tof uit! Al heb ik RDD nog geeneens uitgespeeld. :x


Hier kon je Fifa 11 spelen en er stond een heerlijke bank. Daar ging ik natuurlijk zitten terwijl Niels los ging met Fifa [en won! hihi].

Heb een erg leuke dag gehad! Volgend jaar waarschijnlijk weer. :P

xoxo!