Pagina's

maandag 18 oktober 2010

MNY nú in de winkels!

Hii!

Vandaag is de lancering van MNY, het kleine zusje van Maybelline New York. In tegenstelling tot haar grotere zus, is MNY lekker budgetproof. De prijzen gaan namelijk niet hoger dan 3 euro!






























De collectie bestaat uit nagellakjes, oogschaduws, lipgloss, blushes en oogpotloden en is verkrijgbaar bij de Etos.
Klik hier voor de site van MNY.

Ik ben net wezen kijken bij de Etos in mijn dorp en daar hadden ze het helaas nog niet. Wel zou het deze week binnenkomen kreeg ik als antwoord toen ik het vroeg. Op heel veel blogs lees ik dat heel veel andere Etos winkels het wel al hebben, maar ik wacht dus maar even af.

Btw, de make-up bij de Etos is nu de 2e voor de helft van de prijs, meteen een leuke gelegenheid om wat MNY spulletjes aan te schaffen!

xoxo!

2 opmerkingen:

Floor / Marjolein zei

Jajajaja! ik wil zoo graag iets van deze collectie hebben! Moet ik alleen eventjes naar de etos. Ik vind die oogschaduws echt supermooi!

Avery zei

Ik heb vandaag gekeken in de etos (Zwolle) maar hier hadden ze het (nog) niet.. blegh, ik wilde net nagellak ofzo gaan inslaan :p die zien er zo leuk uit!