Pagina's

vrijdag 29 oktober 2010

Winkels waar ik naar uitkijk!

Hi!

In november komen er weer veel (nieuwe) winkels, waar ik zeker een kijkje ga nemen.

Primark in Hoofddorp (opening 25 november)
Haha ik vond dit plaatje wel even grappig erbij. Dit was in de Primark in Londen, Oxford Street. Hopelijk gebeurt er zoiets niet als de Primark in Hoofddorp wordt geopend!
Op 25 november opent er een Primark in Hoofddorp. Hoofddorp ligt eigenlijk ongeveer even ver af van waar ik woon als Rotterdam, maar toch wil ik hier even een kijkje nemen. Het schijnt namelijk dat deze 3 keer zo groot wordt als in Rotterdam! Dat wil ik wel even met mijn eigen ogen zien. En het lijkt me leuk om eens bij een andere Primark te shoppen.


Flagshipstore van H&M aan de Dam in Amsterdam (opening eind november)
Hier had ik al eens eerder over geblogt. Er komt een maar liefst 6 verdieping hoge H&M op de Dam in Amsterdam! Waar onder andere de Home collectie verkocht gaat worden. Ik kan echt niet wachten! Ook zal de voorraad elke dag aangevuld worden, zodat er niet zo snel iets op is. Dit is trouwens een superleuke illustratie van illustrator Piet Paris. Zeker de moeite waard om meer werk van hem op te zoeken!


Big Bazar aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht (opening 24 november)













Voor degene die Big Bazar nog niet kennen: het is een heerlijke prulwinkel net zoals de Action. Leuke dingetjes scoren voor weinig geld!
Zelf ben ik er nog nooit in geweest, omdat er geen Big Bazar bij mij in de buurt zit. Maar binnenkort wordt er dus 1 geopend aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht, een weg waar ik vaak langs kom.
Als hij eenmaal geopend is kan ik hem ook wel opnemen in mijn 'Aanbiedingen van de week' artikelen.
Ook benieuwd naar deze winkel en woon je niet in de buurt van Utrecht of andere plaatsen waar de winkel al zit? Hier kun je kijken waar de nieuwe winkels komen.


Kijk jij ook uit naar 1 of meerdere van deze winkels of misschien wel andere winkels? ;D


xoxo!

2 opmerkingen:

Sibel zei

Super dat er in die H&M de home collectie verkocht gaat worden! Want via de site kan je niet bestellen uit Belgiƫ..

Floortje zei

Ik ben nog nooit bij Primark geweest.. Ik moet er denk ik toch maar eens heen als ik dit zo lees. Was hij in Hoofddorp de moeite waard? Mooie blog heb je trouwens. Erg inspirerend en leuk om te lezen. Ik kijk nog even rond..