Pagina's

woensdag 10 november 2010

Pruiken/wigs

Hi!

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een pruik te kopen. Er is niks mis met mijn haar hoor, maar het lijkt me leuk om een keer een compleet ander kapsel te hebben.
Deze wigs (van Ebay) zijn rond de 10 euro en spraken mij wel aan:







































































Ik zag wel meer leuke maar ik kreeg de afbeeldingen er van niet goed op mijn computer. In ieder geval, deze verkoper heeft erg leuke wigs.

Maar voordat ik een pruik ga aanschaffen, heb ik wat vraagjes voor de mensen die wel eens een pruik dragen:
- Wanneer dragen jullie ze? (Ik zou ze zelf op cons, meetings etc dragen)
- Hoe bevalt het jullie?
- Wat voor reacties krijgen jullie erop?

Want daar ben ik best wel een beetje nieuwsgierig naar. Ik vind het zelf namelijk nog een beetje apart om een pruik te dragen, omdat het best wel opvalt als je ineens een ander kapsel hebt. Toch wil ik het graag. Hmm dilemma! n.n'

xoxo!

4 opmerkingen:

Tare zei

Normaal draag ik pruiken naar meetings of parties. Maar nu ik mijn pruik nog steeds niet terug krijg van Abunai, draag ik extensions. Soms draag ik ze naar stage en valt het idd op dat je haar anders is.
Het is goed te doen, alleen af en toe prikt en jeukt het een beetje ondanks ik een pruiken netje op heb.
Reacties zijn verschillend, oudere mensen zeggen dat je mooi haar hebt, en van die klote tieners moeten meteen achter je rug om smoezen dat het nep is. (en ik moest me op 2 meetings goed inhouden om niet tegen hun te schreeuwen XD).

Chizuka zei

Het is idd leuk om af en toe een pruik te dragen, ik doe 't ook [: Houd er echter wel rekening mee dat ze er op de foto vaak heel anders uitzien dan in het echt >.<

AnouschAttack zei

Ik heb er geen maar ik vind ze wel mooi! ik kom weleens bij een kroeg in Arnhem en daar is een meisje die er ook weleens draagt en die is zo mooi! Ik wil een pruik iets meer in scene stijl dus ik ben nog druk aan het zoeken op e-bay. Maar voor 10 euro zou ik er gewoon 1 aanschaffe als ik jou was ;) is hardstikke leuk voor meetings en concerten :D

Anoniem zei

Die onderste pruik die heb ik, die heb je gezien op de HighTea.

De kleur is heel anders, maar de haarstyle is hetzelfde. De pruik is verder heel awesome, maar ook is het weer jammer dat er zo weinig krul inzit


Ook moet je streng zijn tegen die seller aangezien hij mij de 1e keer de verkeerde pruik stuurde. (haha, die mocht ik uiteindelijk wel houden lol)