Pagina's

donderdag 16 december 2010

My birthday + presents n.n

Hii!

Gisteren was mijn verjaardag, en ik heb een hele leuke dag gehad! Hier de foto's:

Outfit



Ik had het jurkje aan dat ik bij de Tally Weijl had gekocht en de panty. 's Avonds had ik de panty ingewisseld voor een thermo legging, want het was toch best koud!

Muffins





Mijn moeder had ook nog een appeltaart gemaakt! En de muffins waren best goed gelukt. :3 Er zitten stukjes chocola in. 

Presents n.n

De Sims 3 na Middernacht, van mijn vriendje gekregen. Die wilde ik nog n.n


Een Corgi knuffel, mijn lievelingshondje! n.n Hij is echt superzacht en zo cute! Ook van mijn vriendje gekregen. 

Het boek met alle antwoorden (liefde), echt heel cool! Van Femke gekregen. 

Handschoentjes met bont en een usamimi! Van Felicia gekregen. 

Een cupcake tasje en 2 geisha sleutelhangertjes! Gekregen van Marjolein.

Voor de rest en van mijn ouders heb ik geld gehad :) Ik vind het nog wel een beetje vreemd dat ik 19 ben haha. Niet dat er iets speciaal aan is, maar het is even wennen. :P

xoxo!