Pagina's

vrijdag 3 december 2010

New stuff

Hii!

Ik ben afgelopen woensdag met mijn moeder naar de stad geweest. Ik had niet zo heel veel gekocht, want ik ben vandaag naar de kapper geweest, en dat is best duur. Ik ga namelijk bij Cosmo kappers, en ze hebben de prijs weer verhoogd. :0 Dus ik weet niet of ik daar nog heen ga. Ze knippen goed, maar ik ben er bijna 40 euro aan kwijt. ><

Maargoed, mijn aankoopjes!

2 nagellakjes van Essence, wit (02 White Secret) en lichtroze (05 Sweet as Candy). Ik heb de roze al geprobeerd maar ik vind hem echt slecht! Hij is heel dun, en als je 1 laagje op doet, is het alleen een transparant laagje. Je moet 6 laagjes erop doen wil je je nagel niet meer zien, en dan is het veel te dik, en droogt het niet op. Erg jammer!


Zo'n welbekend simpel rokje. Ik heb al een lichtgrijze van de H&M, maar ik wilde er nog een. Ik had op een blog gezien dat een meisje hem had gekocht bij de Sting, en ja hoor, daar hingen ze. Hij kostte €7,95 en ze hebben hem in verschillende kleuren. Wel vallen ze groot, ik heb een XS gekocht, terwijl ik sinds ik de pil slik daar meestal niet meer in pas. x'D

xoxo!

3 opmerkingen:

Rosana zei

Ziet er wel uit als een paar coole kleurtjes. Maar ik tref het ook weleens dat ik nagellak koop die wat tegenvalt. Ik heb toevallig een week of 2 geleden nieuwe Essence nagellak gekocht, zelfde verpakkingen, blauw, met glitters. Ben erg van de blauwe nagellak, ook veel zilver, en roze. ^^

Rosana zei

Ik heb iets vandaag, ik vergeet dingen te zeggen enzo X-(

Anyhoo. Ik laat me al jaren door mijn nichtje knippen. Die is uiteraard kapster, maar veel goedkoper dan wanneer ik naar een kapsalon ga. Ik betaal meestal €20 voor knippen en kleuren. Verf enz koop ik dan wel zelf natuurlijk...

Tare zei

Jammer van die lakjes, maar je moet ook niet veel verwachten van Essence met €1,xx per nagellak >_>

Dat rokje staat leuk met die skull shirt :D