Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

Huishoudbeurs !

Hi!

Ik ben vandaag met mijn moeder naar de Huishoudbeurs geweest. Het was erg leuk en gezellig! Rond een uur of 3 werd het ongelofelijk druk, bijna niet te doen, dus toen zijn we naar huis gegaan.

Heb erg veel leuke (beauty) spulletjes gekocht en gekregen, dus hier komen ze!

Dit zat in een DA goodie tas. Mijn moeder en ik hadden er allebei 1 gekocht, en hebben de spulletjes geruild en verdeeld. Dit heb ik gekregen:
1. Wattenstaafjes  2. Douchegel  3.Gliss Kur mini shampoo  4. Fa Golden Star mini deo  5. Vanille douchegel  6. Firming bodylotion  7. Olaz lotion met zonbescherming  8. L'Oréal dagcréme met tintje (te donker voor mij D:)  9. Lee Stafford haarklei  10. Zonnebrandcréme  11. Concealer  12. Kauwgom met taurine  13. Foundation.

De tasjes waren €7,50 per stuk, maar als je er 2 kocht, €5,-. Dit alles heeft mij dus maar 5 euro gekost!

Ook kon je van de Huishoudbeurs zelf een tas kopen met spulletjes en waardebonnen. Die tas was 3 euro. De rest heeft mijn moeder, maar ik mocht dit hebben. Een Edding stift, chips en Wellness douchegel.

Een beker, deze kreeg ik nadat ik wat geld had gedoneerd aan de kinderkankerstichting (Vonk). Ik doe hem wel in mijn uitzet ofzo! :P En een puzzeltje, deze kregen we gratis.

Vond deze onderbroekjes zo cute! Heb ze met korting gekocht bij de Zeeman stand.

En tot slot, als je je aanmeldde voor de nieuwsbrief van Marskramer kreeg je een manicuresetje. Had ik opzich nog wel nodig, dus het kwam goed uit!

Oja, dit wilde ik ook nog even met jullie delen:

De linker was van mij, de rechter van mijn moeder. Echt heel lekker! (Maar wel zo zoet :P)

xoxo!