Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Wishlist doubts ~~

Hi!

Ik wil graag een nieuwe tas + leuke schoentjes voor de zomer, dus ik ben even gaan zoeken op webwinkels en Ebay etc.

Ik heb verschillende tassen en schoenen gevonden maar ik kan niet kiezen! :0 Sowieso wil ik schoentjes met een hartvormige hak. Dit zijn de spulletjes waar ik niet uit kan kiezen:




Misschien kunnen jullie mee helpen kiezen? :3

Ook heb ik vorige week vrijdag dit Sims pakket gewonnen (via de Twitter van EA Games Benelux)

Vind het erg leuk dat ik dit gewonnen heb! n.n Nog meer voor mijn Sims verzameling, haha. :P

xoxo!

5 opmerkingen:

blacky zei

I vote: witte tas, en zwart/witte hak, die ziet er wat comfortabeler uit om te dragen x'D!

Liesewiesje zei

Persoonlijk zou ik de zwarte tas kiezen en dan bij de schoenen degene met die verschillende strikjes :D Enne, gefeliciteerd dat je die Sims spulletjes hebt gewonnen, veel plezier ermee :D

Anne. zei

Witte tas (:
En die schoenen zijn bijde leuk! Maar ik denk dat de zwarte leuker zijn.
Van welke site zijn die schoenen? (als ik vragen mag)

x
infectedkiwi.blogspot.com

Tare zei

Zwarte tas en.. zwart hak :)

Lemony zei

@ Anne,

Lovelyshoes.net ;D