Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Coconut M&M's

Hi!

Ik liep gisteren met een vriendin in Utrecht langs een winkeltje die allerlei snoepgoed en andere etenswaren uit Amerika en Engeland verkoopt. We keken even in de etalage en ik zag deze liggen:


Kokosnoot M&M's! Die heb ik altijd al willen proberen :3 Een zakje kostte €1,50 en zo zien ze eruit:


Thuis heb ik er wat van geproefd en ik moet zeggen dat ik ze helaas niet zo lekker vind, haha. :P Ze smaken een beetje muf, en de kokos is kunstmatig, dus niet zo lekker als een Bounty bijvoorbeeld.

Toch vind ik het leuk dat ik ze eindelijk eens een keer heb geproefd! Ik had ze hier namelijk al eens laten zien. 

Ze hadden bij die winkel ook o.a. Pretzel M&M's, pure chocola Snickers en Skittles die knetteren in je mond. Dit is de site van de winkel.  :3

xoxo!