Pagina's

vrijdag 6 mei 2011

Essence 'Better than gel nails' Resultaat!

Hi!

Laatst kon je op mijn blog zien dat ik deze spullen van de lijn 'Better than gel nails' had gekocht:


Vandaag had ik zin om het uit te proberen en dit is het resultaat:


Ik vind ze best tof! In het echt glimmen mijn nagels meer. Als je de base -  en topcoat goed aanbrengt, dan voelt het ook echt als 1 geheel. 
Prima alternatief als ik geen zin heb om hele nepnagels op te doen, maar wel nette nagels wil hebben.

Iets minder vind ik dat de Essence 'nail tips' aardig duur zijn, €2,50 per pakje, en dan heb je 18 stuks.
Na wat zoekwerk heb ik op Ebay 70 witte tips voor €2,80 gevonden:



Meteen gekocht dus! Wit vind ik ook mooier. Ik had van Essence zilveren gekocht omdat de witte op waren maar ik wilde het heel graag uit proberen.

Dus als je dit ook wilt doen, raad ik aan om de speciale base - en topcoat  gewoon van Essence te kopen, en de tips op Ebay!

xoxo!