Pagina's

maandag 30 mei 2011

Wishlist!★

Hi!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een wishlist heb gepost, en er zijn wat dingen aan toegevoegd. De wishlist in de sidebar van mijn blog is niet helemaal up to date. ;) [EDIT: is nu wel weer up to date!]

Allereerst wil ik een paar leuke laarsjes, kan alleen niet kiezen tussen deze:


of deze:


Welke zouden jullie kiezen? (:


Ook wil ik eigenlijk al een hele tijd een van deze lipbalms:

Ze zijn zo schattig en handig! Wil alleen eerst mijn vaseline potjes opmaken. 


Wat ik ook steeds leuker begin te vinden zijn ripped leggings / jeans:
Deze vind ik zo tof! Alleen zijn ze bijna uitverkocht ;-; Ze hebben alleen nog maat S, wat wel mijn maat is, alleen deze leggings komen uit Azië en dan zijn de maten wat kleiner. 


En als laatste wil ik graag het boek 'One Line a Day'. 
De bedoeling is dat je elke dag een zinnetje of gebeurtenis opschrijft en dit voor 5 jaar lang. Zo kun je na een aantal jaar kijken wat je bijvoorbeeld een jaar ervoor dacht. Lijkt me erg leuk om te doen (: Betwijfel wel of ik het vol zou houden..

Afgezien van wat kleine dingetjes is dit mijn wishlist. Laten jullie nog even weten welke schoenen jullie zouden kiezen? 

xoxo!

3 opmerkingen:

Jet♥ zei

ahhh die eerste zijn leuk!
waar kan je die halen?

anouschattack zei

Die ripped broek hebben ze ook gehad bij de h&m ik heb zo een spijt dat ik hem niet heb gekocht! Dus als je twijfelt, gewoon halen ;)

Maar als ik zou moeten kiezen tussen de schoenen zou ik de eerste halen, dat strikje erop is echt zo cute en zwart staat overal bij. en het is niet "gewoon" maar heeft toch wat extra's ;)

Lemony zei

Denk ook dat ik de eerste ga doen ^^

@Jet, http://lovelyshoes.net/ ;)