Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Laatste schooldag! :D

Hi!

Vandaag was mijn laatste schooldag! Toevallig moest ik ook een eindpresentatie (voor het vak 'Project') doen. Zo voelt het echt als een soort einde haha. Daarom kwamen er nogal weinig posts, ik had het erg druk met de deadlines. En had dinsdag ook een tentamen! Daar heb ik gelukkig wel een voldoende voor, een 6,1. :'D

Ik moet nog wat cijfers terugkrijgen, en als dat allemaal goed is dan heb ik vakantie + ook mijn propedeuse!


Ik ga er niet van uit dat ik opdrachten overnieuw hoef te doen, dus. :)

Ik besef nog niet echt dat ik nu even niks hoef te doen haha. Dat komt omdat ik zo druk ben geweest. Gisteren van 2 uur 's middags tot middernacht zitten programmeren >.<

Maargoed, ik heb nu dus lekker vrij ^^ En ik heb al aardig wat plannen voor de zomervakantie n.n
Dit zijn er een paar:

- Het weekend van 1,2,3 en 4 juli ga ik met mijn vriend naar het vakantiehuisje van mijn ouders, in Noord-Holland! Het is de eerste keer dat mijn vriend en ik op 'vakantie' gaan, dus ik vind het heel spannend. Maar heb er ook veel zin in! We gaan sowieso picknicken. :)
- In het weekend van 22 t/m 24 juli is er een grote Gyaru meeting (internationaal)! Ik weet niet of ik alle dagen ga, maar sowieso 1 dag! Lijkt me erg leuk n.n
- Zoals jullie misschien wel weten is er een China Town in Den Haag. Ik ben daar 1 keer geweest met mijn vriend, maar we waren er erg kort. Daarom zijn we van plan deze vakantie er weer samen heen te gaan! Lekker Dim Sum eten, en bij leuke toko's kijken. :3

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? Let me know!

xoxo!