Pagina's

maandag 27 juni 2011

Last Ebay buys~

Hi!

Voordat ik met mijn laatste Ebay begin, wil ik even melden dat ik mijn Propedeuse zo goed als zeker op zak heb! :D Heb alle punten dit jaar gehaald die je kon halen en ben daar echt heel blij mee :3

Mijn laatste aankopen, sommige heb ik al binnen. Links staan onder het plaatje.

Concealer palette.  Heb hem al binnen, maar nog niet goed uitgetest. Wellicht maak ik er een review artikel over. :) Hij kostte $5,16. Link


Panterprint nagelstickertjes, hoef ik zelf niet meer te prutsen met nagellak om hetzelfde effect te krijgen. :'D De prijs was $1,40. Link


Heb dit alleen maar gekocht voor de strikjes haha. Voor op je nagels. :3 Prijs was $1,47. Link



Dit is om je pony uit je gezicht te houden als je make-up op wilt doen. Erg handig! Ik heb de roze besteld voor $1,79. Link


Een zwarte bra tube top. Voor mijn cosplay en onder topjes waar je aan de zijkanten je beha nog ziet. Hij kostte $2,99. Link

xoxo!