Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Ebay verkoper: rubyruby76 [Aziatische make-up]

Hi!

Het lijkt me leuk om af en toe een artikel te maken over een Ebay verkoper. Dan laat ik zien wat de verkoper verkoopt, mijn persoonlijke favorieten en of ik al een keer iets gekocht heb bij de verkoper. Denk bijvoorbeeld aan verkopers die make-up of nail art verkopen.

De verkoper van dit eerste artikel is:


Deze verkoper verkoopt vooral Aziatische make-up. Ook verschillende samples van BB cream e.d. En allemaal voor een niet al te groot prijsje! 

Mijn favorieten:
Baviphat Lemon Sleeping Pack. Dit is créme die je op hebt terwijl je slaapt.
$4,68 Link


Etude House BB Cream Samples #3. Heb deze gekocht! Erg handig die samples, want ik wil al een tijdje BB Cream proberen. Ik heb nummer 3 gekocht, wat staat voor Sheer Flawless Skin. 
$2,96 Link

Tonymoly  Pocket Bunny Mist. Verstuiver voor je gezicht voor droge of vettige huid. 
$13,99 Link


Etude House Lucy Darling Nails in 21 kleuren. Echt een schattig potje!
$6,98 per stuk. Link


Etude House Eye Lash Line #01. De verkoper heeft nog veel meer fake lashes!
$5,08 Link


Etude House Missing U Hand Cream. Handcréme in 4 verschillende schattige potjes. :3 Als je op de link klikt zie je ze allemaal.
$10,48 per stuk. Link


Etude House Sweet Eye Cupcake. Oogschaduw in een superschattig cupcake doosje. In verschillende kleuren. 
$10,98 Link


Dit was een greep uit het hele grote assortiment van de verkoper rubyruby76. Erg leuke spulletjes en zeker waard om even de shop te bekijken! 

xoxo!