Pagina's

maandag 25 juli 2011

Kleding wishlist

Hi!

Ik zat eens naar mijn posts van deze maand te kijken en ik heb echt maar heel weinig gepost in juli. ;-; Ik beleef ook niet zo veel haha. Kan op het moment niet zomaar ergens heen, want van 16 juli t/m 16 augustus kan ik niet gratis reizen met de ovchipkaart.

Ik probeer nog wat leuke artikeltjes te verzinnen, sorry voor de schaarsheid aan posts.

Op dit moment is dit mijn wishlist voor kleding:

Ik was (goedkope) jurkjes aan het zoeken op Ebay en toen stuitte ik op deze. Ik twijfel er nog wel een beetje over. Ik ben bang dat het witte doorschijnt (moet er weer een topje onder) of dat het jurkje mij niet past. Het komt wel uit AziĆ«, en meestal passen mijn boobies er dan niet in. :'D 
Prijs: $11,49 


Wil nog steeds een zwarte lange cardigan, ze zijn altijd handig en ik vind ze bij bijna alles leuk staan.
Deze kost maar $9,99. 


Ik wil al zo lang deze (nep) Chanel ballerina's! Vind ze echt cute. Heb laatst de site ioffer.com ontdekt, waar je veel knockoffs kunt kopen. Deze schoentjes kosten maar €24,35 per paar, veel goedkoper dan echte haha!


Wat ik echt graag aan mijn kledingkast wil toevoegen is een shirtje die wat lossig valt, vooral om de schouders. Deze vond ik op Ebay en kost $7,98. 


Deze vond ik op Kenzaa.nl. Hij valt weliswaar niet over een schouder heen, maar toch vond ik hem erg schattig met die soort van vleermuismouwen. Ook zit er een leuk strikje op! Hij kost €14,50.

xoxo!