Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Gamescom 2011

Hi!

Zoals ik had verteld ben ik afgelopen vrijdag voor Simsplanet2 naar GamesCom in Keulen geweest. Ik heb daar bij behind closed doors presentaties mogen zijn, gegeven door producers van de Sims 3. De presentaties gingen over de Sims 3 Beestenbende op de PC en de console en de Sims Middeleeuwen Piraten en Adel.

Vandaag en gisteravond ben ik druk bezig geweest met previews te schrijven over deze spellen. De previews kun je waarschijnlijk binnenkort lezen op de site van Simsplanet2.

Hier wat foto's! Heb helaas geen foto's mogen maken van wat er getoond werd tijdens de presentaties.

De ingang waar je kaartjes kon kopen en je jas bij de garderobe kon brengen.

Drukke hal! Al was dit nog niks vergeleken met zaterdag. Gelukkig was ik er toen niet. :P

De community lounge van EA Games. Achter 1 van deze deuren kregen we de presentaties. 

Playstation tekentjes in de lucht!

Een wazige foto van de Sims 3 stand. Hier kon je de Sims 3 Beestenbende op de PC, console en handheld spelen.

De Fifa 12 stand was er vlak naast. 

Ook nog op de Sims 3 Beestenbende stand.

Toffe afbeelding op de stand van een Star Wars game waar ik de naam van vergeten ben.

Transformers!


Groot sneeuwbeest met stormtroopers. Dat sneeuwbeest was echt groot, super tof!

Voordat we de ICE trein moesten halen gingen we nog even bij de Starbucks zitten. Waar je uitzicht had op deze prachtige cathedraal.

Ik heb een erg leuke dag gehad in Keulen. Ik wil EA Games erg bedanken dat ik bij de GamesCom en de presentaties aanwezig mocht zijn! 

xoxo~

1 opmerking:

Drea ♪ zei

Ik was er ook vrijdag XD Was ook best druk ja, maar niet vergeleken met zaterdag dat ik heb gelezen @_@
Echt leuk dat je dat mocht doen! XD