Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Nagelspullen opnieuw ingedeeld! ★

Hi!

Mijn nagellak en nail art spullen lagen eerst zo op mijn vensterbank:


Dit vangt best veel stof en aangezien ik allergisch ben voor stof wilde ik dit liever anders. Ook kon ik geen nagellak meer kopen want ik had geen plek meer haha.

Gisteren ben ik even met mijn moeder naar de Action en de omliggende winkels geweest en bij de Action heb ik deze bakjes gekocht voor €0,95 per  stuk.

Zoals je ziet zitten mijn nagelspullen er al in. De bakjes kunnen dicht en het is dus makkelijker schoon te maken dan allemaal aparte potjes.

Éen bakje met nail art spullen en twee bakjes met nagellak. Het derde bakje zit nog niet helemaal vol, dus daar kan nog nagellak bij. ;D

Heb vandaag bij de Kruidvat meteen een nieuw lakje gekocht die ik al eerder had zien liggen:


Van de Ballerina Backstage LE in de kleur 02 Wear Your Little Tutu. 

Morgenochtend vroeg ga ik op weg naar Keulen, naar GamesCom! Ik ga dus zo maar naar bed haha, moet om kwart voor 6 opstaan. o.o

xoxo!

2 opmerkingen:

Vera. zei

Leuk lakje! En dichte bakken zijn ook veel handiger in verband met stof enzo ;)

anouschattack zei

Slim om je nail-art spullen apart te houden. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen ;) ziet er veel fijner uit!