Pagina's

zondag 27 november 2011

Brownies! ♥

Hi!

Ik heb gisteren brownies gemaakt met mijn vriend! We hadden nog nooit eerder brownies gemaakt, maar ze zijn goed gelukt. :)




Ze zijn nu alweer bijna op haha. 

Voor inspiratie heb ik nog wat foto's van brownies opgezocht. Om misschien een volgende keer te maken!

Oreo koekjes omhult door brownies. o.o

Met pinda's, was er zelf niet opgekomen, lijkt me erg lekker!

Met koekjesdeeg. En iedereen weet hoe lekker koekjesdeeg is. :3

Pindakaas brownies! Ik hou van pindakaas.

Met mint!

Aparte combinatie, maar het ziet er wel lekker uit!

Omnomnom. o.o Volgens mij zit hier ook koekjesdeeg bij. 

Ook een leuke variant, cupcakes gemaakt van brownie deeg. Er moet hier voor natuurlijk wel het een en ander aangepast worden in het recept. :)

xoxo!

1 opmerking:

anouschattack zei

Jammie, die brownies zien er lekker uit! Ik heb ze ook weleens gemaakt. Echt zo lekker. Ik weet nog iets lekkers om te doen. Als je ze uit de oven haalt er wat hagelslag of vlokken op gooien ;) dat gaat dan een klein beetje smaken en het maakt het nog lekkerder!