Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Primark aankopen!

Hi!

Ik ben woensdag met een vriendin naar de Primark in Hoofddorp geweest. :) Ik ging voor wat nieuwe kleding, heb namelijk mijn kledingkast flink uitgemest en veel naar arme landen gestuurd (In zo'n kliko-geval gedaan dus) Helaas was er niet veel voor mij bij, maar ben wel blij met de dingen die ik heb gekocht. Onder andere een nieuwe winterjas. :)

Eindelijk een nieuwe winterjas! Ik was eigenlijk niet van plan een winterjas te kopen, maar toen ik deze zag moest ik hem even aanpassen. Hij zit veel vlotter dan mijn oude jas, ik ben er heel erg blij mee! Hij kostte 25 euro, niet duur toch?

Ik heb serieus 1,5 jaar geen broek meer gedragen, alleen rokjes en jurkjes. Dus ik vond het weer eens tijd voor een broek! Het is gewoon een simpele zwarte skinny. Deze kostte €9,90. 

Een panty van 120 denier, erg dik dus! €3,-
En een foundation/concealer kwast voor €2,-
Ik vind het echt leuk dat Primark steeds meer make-up dingetjes gaat verkopen!

Oja, op Ebay heb ik nog deze legging gekocht:
De rechter. Voor maar €3,20! ($4,44)

xoxo!

2 opmerkingen:

wj zei

leuk! die legging heb ik ook!

Jet♥ zei

leuke dingetjes!