Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Vondst bij de hobbywinkel~

Hi!

Ik ben gisteren even met mijn mama naar de hobbywinkel hier in het dorp geweest. In de opruimingsbakken vond ik dit, voor maar 1 euro!

Het zijn een soort plastic stempeltjes die je voor verschillende doeleinden kan gebruiken. Op de verpakking staan als voorbeelden glitter of klei, ik dacht zelf aan koekjes, cupcakes en nagellak!

Het is de bedoeling dat je zo'n stempeltje in deze stift klikt, om er makkelijker mee te werken. 

 Er zaten 10 vormpjes bij:


Ik heb ze even uitgetest met nagellak op een stuk papier, maar super netjes kwamen ze er niet uit. Nog maar even oefenen dus!

Toch vond ik het een erg leuke vondst voor maar 1 euro. Je kunt er namelijk verschillende dingen mee doen! Mijn mama heeft ook een setje gekocht, maar dan meer met kerst vormpjes. 

xoxo!

2 opmerkingen:

Laura. zei

Hehe leuk ^^ en super leuke blog heb je !
ik volg je vanaf nu via GFC en bloglovin xx

Lemony zei

@ Thanks! :D