Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Facebook spelletjes

Hi!

Vandaag wilde ik even bloggen over Facebook spelletjes. En dan de spelletjes waar je dingen moet vragen aan je vrienden. Ik had namelijk ooit gezworen nooit zo'n spelletje te spelen.. Totdat the Sims Social kwam. Omdat ik al bezig ben met de Sims, leek het me wel leuk om te spelen. Je moet alleen af en toe wat aan je vrienden vragen, zodat je weer verder kunt komen in het spel. Maar dit komt dan vaak wel op je tijdlijn te staan, wat al je vrienden kunnen zien, ook degene die geen Facebook spelletjes spelen.

(the Sims Social)

Maar ja, ik speelde alleen the Sims Social, en ik vond het niet zo erg dat er af en toe notificaties e.d. op mijn prikbord kwamen. Maar nu heeft een vriendin mij ook aangestoken om Castleville te spelen.. Ik probeerde het eens, en eigenlijk speel ik het nu ook bijna elke dag. Vooral ook omdat ik bijna alles al heb gedaan op dit moment in the Sims Social. En van Castleville komen nu ook notificaties op mijn tijdlijn te staan..

(Castleville)

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik me eigenlijk best schaam dat ik deze spelletjes speel.. Je bent vaak afhankelijk van vrienden die het spelletje ook spelen, en dan moet je dus vaak iets aan ze vragen, wat ik soms eigenlijk best gĂȘnant vind. En ik vraag me af of mijn Facebook vrienden die geen spelletjes spelen, het niet erg irritant vinden om steeds die dingen op hun timeline te zien. Sommige zijn ook erg beschamend, wat dacht je van deze:
Hahaha. :')

Mja, misschien maak ik me gewoon te druk, en scrollen mensen er gewoon er over heen en boeit het ze niet echt. Uiteindelijk is het toch maar een spelletje, en ik vind het gewoon leuk om te doen! Stoppen doe ik ook niet, ik ben alleen benieuwd wat mensen er van vinden die die spelletjes niet spelen.. Ik ben alleen niet van plan om nog een Facebook spelletje te spelen naast the Sims Social en Castleville, maar ja, zeg nooit nooit. :P

xoxo

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb zelfs een apart account gehad op FB om mensen vanuit de hele wereld toe te voegen, zodat mensen uit mijn prive-account er geen last van hadden. Ik schaamde me namelijk ook om iedere keer wat te vragen en ik kwam geen steek verder want niemand wilde het spelen. Op dat aparte account was dat anders.. ik BLEEF oneindig spelen. Farmville, Frontierville, Mafiawars.. op een gegeven moment was ik het zat en zag ik in hoe stom verslaafd ik er eigenlijk aan was. Ik heb van de een op de andere dag mijn account verwijderd en heb het nooit meer gespeeld. Dat is nu een jaar geleden denk ik.

oja.. en nu irriteer IK me dus aan de spelletjes aanvragen.. dus ik heb alles geblokkeerd en heb nergens meer last van.

Sann zei

Maak je niet druk mensen kunnen de notificaties zo uit zetten als je namelijk zoiets post en je klikt het pijltje er naast (je vrienden dus) dan kan je kiezen laat niks mee zien van sims social of zoiets :)