Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Hi!

Een paar dagen geleden heb ik Ocarina of Time uitgespeeld! Heb er ongeveer 6 weken over gedaan, sneller dan ik had verwacht haha. Heb natuurlijk niet elke dag gespeeld, heb er ongeveer 35 uur in gestopt.


Het is het eerste spel van Zelda dat ik heb uitgespeeld, en ik vond het erg leuk, ook al is het spel al 14 jaar oud!

Van een klasgenoot kon ik Twilight Princess lenen, dus daar ben ik nu mee bezig! Ik wil zoveel mogelijk Zelda spellen spelen, want ik vind het super leuk. Ben er best wel aan verslaafd haha. 

Twilight Princess is in 2006 uitgekomen op de GameCube en de Wii, maar ik speel hem zelf op de GameCube. Het is echt zo'n verschil met Ocarina of Time, sowieso zijn de graphics beter, en de insteek en het verhaal is echt heel erg anders. Ook is alles wat duisterder en minder cartoony dan Ocarina of Time. Maar tot nu toe vind ik het heel erg tof! 





In Twilight Princess kan Link een wolf worden, en dat is echt ontzettend tof gedaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik deze uitspeel, ik had gehoord dat het spel ongeveer 60 uur duurt! Dus daar ben ik nog wel even mee bezig haha. Na Twilight Princess ga ik denk ik The Wind Waker spelen. :3

xoxo!

2 opmerkingen:

Blacky zei

Zelda! :D Ga je Majora's Mask ook nog spelen?

Heb TP ook gespeelt, vond die wel makkelijker/korter dan OoT leek wel :/, maar misschien ligt dat aan de leeftijds-''gap''.. XD;

Lemony zei

Mja ik heb geen Nintendo 64, dus ik zou hem dan moeten spelen met een emulator. Maar dan wil ik wel zo'n ontvanger waarmee je een controller aan je PC kan verbinden. :)

Dat heeft Niels nu, die speelt nu Majora's mask. ^^