Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Glossybox~

Hi!

Sinds een aantal maanden kun je er een abonnement op nemen; de Glossybox.


Voor €12,50 per maand krijg je elke maand een doos thuisgestuurd met luxe samples, maar vaak ook volledige producten.

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een abonnement te nemen, zo duur is het namelijk niet.. En je haalt de prijs er altijd uit, de waarde van de spullen die erin zitten is vaak veel meer dan dat je voor de Glossybox betaald. 

Wat me tegenhoudt is dat ik bang ben dat ik de producten niet leuk vindt in de box en dat ik het meeste ervan niet ga gebruiken.. Maar toch, als ik bij de inhoud van de Glossyboxen kijk die er al zijn geweest, dan zitten er toch best leuke spullen tussen. 

Ik twijfel nog even verder.. Misschien als ik mijn tentamens goed haal dat ik dan een abonnement neem! :P En als het na 1 of 2 keer niet bevalt, kan ik altijd nog opzeggen.

Hebben jullie een abonnement op de Glossybox, of twijfelen jullie erover? Let me know!

xoxo

1 opmerking:

Anoniem zei

oh ik heb dat gehad, en ik heb uit elke box wel iets leuks kunnen halen! en wat ik zelf misschien minder gebruik heb ik gewoon aan mn vriendinnetjes gegeven die het wel leuk vonden! dus ik zeg DOEN!