Pagina's

vrijdag 9 maart 2012

Gratis M&M's Intense

Hi!

Een tijdje geleden had ik een sample aangevraagd van de nieuwe M&M's, namelijk M&M's Intense. Dat zijn M&M's met pinda en pure chocola. Je kunt hier een sample aanvragen, nadat je de Facebook pagina van M&M's hebt geliked.

Gisteren kreeg ik het zakje binnen:



Ze zijn naar mijn idee een stuk groter dan de gewone M&M's pinda. Maar dat kan ook aan mij liggen haha. Er zit ook een nieuw kleurtje bij. Ik vind de M&M's Intense opzich wel lekker, maar als ik zou moeten kiezen dan neem ik toch de gewone, met melkchocola. Ik hoop dat M&M's met nog meer nieuwe soorten komt!

xoxo!

1 opmerking:

Sann zei

Gaaf :D Ik had ze ook besteld maar nog niet binnen, volgens mij zijn veel van de apparte smaken groter, de peanut butter is ook dat formaat :O