Pagina's

zondag 4 maart 2012

Winkelen in Hilversum!

Hi!

Gisteren ben ik wezen winkelen met mijn mama en tante in Hilversum. Heb daar al heel lang niet meer gewinkeld, maar ik vond het erg leuk. Er waren erg toffe winkels! Ook een winkel waar ze allerlei spullen verkochten die ik ook wel eens via Ebay heb gehaald. :)

Dit zijn mijn aankopen:

Een soort wollen jurkje van de H&M. Hij komt uiteraard beter op zijn recht als ik hem aan heb. :) Het is niet iets wat ik normaal zou kopen, maar ik vind hem leuk staan! Eindelijk wat wits in mijn kast. :') Hij kostte €9,95.

- Koekkruimels met stroop van de markt, €1,-
- Thee die je bij cupcakes 'moet' drinken, erg cute! Je hebt 4 smaken in 1 pak: chocola met mint, aardbei met slagroom, kersen en honing. Kostte €2,- bij de Xenos.
- Mountain Dew! :D €1,- bij de America Today.

- Doraemon stickertjes, gekocht bij de winkel waar ze dus ook Ebay spulletjes hebben. €0,50
- Dit lenzendoosje van Rilakkuma kreeg ik ook toevallig gisteren binnen van Ebay! Ben er erg blij mee, vind hem heel schattig. :3

xoxo!

3 opmerkingen:

Sann zei

Leuke spulletjes, heb je een link naar het lenzen doosje ? ^_^

Ramona zei

Geweldige aankoopjes! :3
Welke 'ebay' winkel was dat daar moet ik naar toe!! <3

Lemony zei

@ Sanne, http://www.ebay.com/itm/110821028441?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_510wt_952 :)

@ Ramona
Yi Mai heet het. :)