Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Albert Heijn Mini's + Stage!

Hi!

Noem me kinderachtig, maar ik vind de mini's (mini speelgoed producten) die je nu bij de Albert Heijn bij 15 euro aan boodschappen krijgt echt geweldig! Haha :') Ik vind ze zo schattig! Wij hebben ze thuis in de keuken staan:




De leukste van die we nu hebben vind ik de chips en de Nutella. :D

Op dit moment ben ik echt druk met het vinden van een stage. Ik ben bezig met het mailen van verschillende bedrijve, en hopelijk komt er wat uit! Omdat ik een grafische opleiding doe, heb ik een digitaal portfolio gemaakt. Voor de nieuwsgierigen, hier is de link:




xoxo!

1 opmerking:

Claudia zei

Succes met een stage vinden! Ik ga even je portfolio bekijken :)
Ik wou dat ik een mini had, maar het lukt me echt nooit om voor 15 euro in één keer boodschappen te doen bij de AH! :<