Pagina's

zaterdag 28 april 2012

Bestelling bij USfoodz!

Hi!

Een week geleden heb ik samen met een vriendin een bestelling bij USfoodz gedaan. We zijn allebei dol op Amerikaans snoep en drankjes, dus dan is deze webshop ideaal.

Dit is mijn deel van de bestelling + prijzen:

- Poptarts Frosted Chocolate Chip Cookie Dough. €3,99. Ik wilde altijd al eens Poptarts proberen, en ik vind ze erg lekker! Je kunt ze 'zo' eten, maar je kunt ze ook in de magnetron/broodrooster doen. 
- Lifesavers Gummies. €2,99.

- Take 5 bar. €1,20. Een reep met pretzels, pinda's, pindakaas, chocola en karamel. :') Erg lekker btw!
- Reese's Big Cup. €1,49
- Twix Peanutbutter. €1,20

- Wonka Giant Chewy Nerds. €1,20. Smaakt net zoals de Nerds die ik wel eens eerder heb gekocht, maar deze heb een jelly binnenkant. 
- Oreo Cakesters. €1,69
- Soort aardbei plakkaat iets. :P Gratis erbij gekregen. 

- Reese's Peanut Butter Heart. €1,29
- Reese's Pieces. €1,20

Ik heb dus vooral pindakaas dingen, vind dat erg lekker namelijk! 

xoxo~

1 opmerking:

Jana. zei

Erg leuke bestelling :D x