Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Macarons~

Hi!

Ik heb al een hele lange tijd het macaron pakket van de Xenos in de kast liggen, en laatst had ik zin en tijd om ze te maken! Ik vond het best lastig, het is weer heel anders dan mijn andere baksels. Maar ik vind ze voor de eerste keer toch goed gelukt :)

(Bijna) alle benodigdheden! Dat witte ding is een eischeider. Die had ik nodig omdat je alleen het eiwit nodig hebt voor macarons. 

De rondjes op de bakplaat spuiten. Ze zien er nu nog echt uit als drollen haha. 

Nét uit de oven! Ze moeten eerst 20 minuten op 50 graden rusten, en daarna 15 minuten op 150 graden bakken.. Duuuuuurt lang! En ik heb zelfs nog twee porties gemaakt...

Even laten afkoelen..

En dit zijn ze geworden! Ik vind ze erg lekker. Ze smaken wel heel anders dan verwacht! Heb namelijk hiervoor nog nooit echt macarons gegeten. 
Ik ga denk ik ook nog de aardbeien variant kopen bij de Xenos. :)

xoxo!

1 opmerking:

Jana. zei

Ziet er lekker uit :D x