Pagina's

maandag 21 mei 2012

Nieuwe stijltang: Remington Sleek & Curl S6500

Hi!

De laatste tijd (vooral nu ik een soort ombre heb), vind het ik steeds leuker om mijn haar gewoon los te doen. Ik vind het dan wel leuker staan als ik mijn haar heb gesteild. Maar de stijltang die ik heb is best slecht, gewoon zo'n goedkoop dingetje van het Kruidvat. En ook te vaak gebruikt. Ik vond het dus tijd voor nieuwe!

Na wat onderzoek te hebben verricht, viel mijn keuze op de stijltang van Remington, Sleek & Curl. Je kan je haar er mee steilen en krullen, en ook zit er een dvd bij met instructies over hoe je je haar het mooist kan krullen.  Dit is hem:




Hij steilt prima, op bovenstaande foto is mijn haar te zien nadat ik het had gesteilt op 180 graden. Niet al te heet dus, want ik heb mijn haar pas nog geverfd. In het echt zit het nog een stuk steiler, maar ja. :') Krullen heb ik nog niet geprobeerd!

De stijltang wordt ook vrij snel warm, en je kan hem tussen de 150 en de 230 graden zetten. Hij kostte €39 bij de Media Markt.

xoxo!