Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

Nieuw huisdier?

Hi!

Daar ben ik weer, gisteren gelukkig de deadline gehaald, en nu weer klaar om te bloggen! Aah, ik heb over 1,5 week gewoon zomervakantie... Kan echt niet wachten!

Mijn dwerghamstertje Sammy is al een paar maanden overleden, en nu begin ik het langzaam wel jammer te vinden dat ik geen huisdiertje meer heb. Vandaag was ik met een vriendin in de dierenwinkel, waar ik hele schattige diertjes zag wat later gerbils bleken te zijn:



Echt zo schattig! En bij de dierenwinkel waar ik vandaag was hadden ze ook kleintjes. <3 Ik ga echt even wat meer onderzoek naar gerbils doen, wil wel graag weer een huisdiertje.

Wat ik ook nog graag als huisdier zou willen hebben is een axolotl (met wat visjes erbij):

Maar dat blijft voor nu nog een droom denk ik, omdat ik echt geen ruimte heb voor een aquarium hier op mijn kamer. :') 


xoxo!