Pagina's

vrijdag 29 juni 2012

Nieuwe laptop!

Hi!

Ik heb nu sinds vorige week woensdag een nieuwe laptop, en hij bevalt me tot nu toe best goed. Ik heb nu een Asus en dat vind ik wel even wennen. Het werkt toch weer heel anders dan de HP die ik hier voor had. Ik had ook wat problemen aan het begin (drivers die ineens waren verdwenen, Google Chrome die ineens niet opstartte etc.), en hoop dat ze niet meer terug komen.

Ik heb wat foto's van mijn laptop zelf en wat foto's van het proces van het 'eigen maken' van de laptop :)

De doos! Hij was echt zwaaaaar, kreeg m amper mee van Utrecht naar huis. :P

Bovenkant laptop.

Laptop met One Piece background! :')

Ugh, kon je zien aankomen. :P

En al mijn Sims 3 pakketten weer installeren, is een karweitje hoor!


En dan nu naar de specs :3 (nerd mode aan)

Model: N53SV-S1827V
Processor: Intel Core i7 2,2 GHz
Geheugen: 6 GB
Opslag: 750 GB
Videokaart: nVidia GeForce GT 540M
Scherm resolutie: 1920x1080
Scherm afmeting: 15,4'' 


Ben er echt heel blij mee tot nu toe! Kan alles games die ik tot nu toe heb geïnstalleerd soepel spelen! :D

xoxo!