Pagina's

maandag 20 augustus 2012

Last Buys~

Hi!

Ik heb de laatste tijd weer wat dingetjes gekocht, vorige week toen ik bij mijn ouders in het vakantiehuisje was, en vandaag toen ik met wat vrienden in Rotterdam was.

Dit heb ik gekocht bij een Aziatische supermarkt in Rotterdam. Noodles, Hello Panda koekjes, en popcorn in verschillende smaken. Ben erg benieuwd naar dat laatste!


Deze stylus heb ik uit een Gachapon automaat gehaald in de Spar in St.Maartenszee. Vind hem erg leuk,  en het geeft ook weer aanleiding om weer eens op mijn Nintendo DS te spelen. :P

Deze twee spellen heb ik gekocht voor een euro of twee per stuk bij een tweedehands winkel (Rataplan) in Schagen. Oude spellen, maar leken me allebei leuk om nog eens te spelen. 

Bedankt trouwens voor de suggesties en het invullen van mijn poll! Ga er zeker wat mee doen, en ik ga proberen moed te verzamelen om eens een filmpje op te nemen. ;)

xoxo!